deduintevisste

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Linnea Dahlén - 18 januari 2014 18:42

Av Linnea Dahlén - 18 januari 2014 18:28

Hejsaan.. woho va länge sen man skrev så men aja...

Funderar på att vänta med att börja på MMA och istället gå

tillbaka till att dansa, tror de skulle vara en bra idé faktiskt.

Träffade Erica och Adam en stund idag och såklart blir hela jag snöig..  

Men ska kolla på tv lite innan jag ska prata med Mikael, skulle kännas bra att

prata lite med honom efter igår kväll då han skrämde livet av mig ( eller så vare

jag som överreagerad  ) Men de ska bli skönt att få höra hans röst igen... av någon

konstig anledning är de bästa som finns är att höra en persons röst... alltså någon man

verkligen tycker om.      Men allvar hans röst... gud man dör va vacker den är :')

Men snart kommer papap hem så ska vi köra lite mat o så städa mitt rum så jag har de klart   

Ovido - Quiz & Flashcards