deduintevisste

Alla inlägg under mars 2014

Av Linnea Dahlén - 29 mars 2014 15:38

Glädjen som rusar igenom kroppen när man sitter vid maren och fikar i den underbara värmen ??
Skulle egentligen kolla efter hår färg och skor... Men de blev inte riktigt så?

Av Linnea Dahlén - 26 mars 2014 18:24

Gud var länge sen som man bloggade lite.. Har inte gjort det eftersom jag har haft de fullt uppbär med annat. Men får väl ta o skärpa mig?:)

I helgen så ska jag träna (var sjukt länge sen) så är väl dags med de igen?;)

Av Linnea Dahlén - 19 mars 2014 13:18

Aah men jävla skitungar.. Ibland förstår jag mig inte på folk som ska komma med såna förjävligt kommentarer. I mitt fall (och borde vara så för alla) så ska man inte döma för vilka dom är. ALLA ska få vara den dom är oavsett om man är tjej,kille,hono,bi,transa,maskrosbarn m.m ... Vi alla är olika och vi borde lägga ner med alla dessa kommentarer som nu för tiden finns? hur fan orkar man lägga energi på sånt trams egentligen? Det är bara helt onödigt juu!!

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2014 20:49

Ååh vad jag längtar tills man får sova utan problem och tills jag får hålla om världens vackraste kille!!???
Kommer bli första gången jag åker dit egentligen såå är fett nervös pga den där jävla båten xD

Av Linnea Dahlén - 7 mars 2014 08:10

Har bara hört att man kan gråta så mycket så att man inte kan gråta mera, men nu fick jag reda på att de verkligen stämmer.
Om man har gråtit på dagen (hur mycket som helst) så är det nästan
Omöjligt att gråta senare på dagen då man verkligen är hur ledsen som helst??
Hahahahaha det är ju så jävla sjukt att de verkligen är så :o Q

Av Linnea Dahlén - 6 mars 2014 20:42

Att vara ute och springa i en timme ungefär kan vara det bästa som finns (ibland) i alla fall när man vill lugna ner tankarna. Ååååh blev så sugen då att fotografera lite,fast får vänta till sommaren så att de blir lite vackra sommar bilder?

Av Linnea Dahlén - 5 mars 2014 17:55

Ååh äntligen kommer min mor hem från sjukhuset,ska blir skönt att få se henne ?men nu ska jag se på lite tv tillsammans med mina älsklingar?

Av Linnea Dahlén - 4 mars 2014 18:29

Haha Gud vad den här veckan har varit härligt ? först börjar en "granne " att prata med en helt Random och sen klassar ens lärare en som mest flumigaste person i klassen... Är de ens bra?? men ska försöka hitta ett bra resept på bullar nu så nattis?

Här får ni en vacker bild på mig från dagens flum ??

Ovido - Quiz & Flashcards