deduintevisste

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linnea Dahlén - 30 oktober 2014 13:28

Ååh lovet blev ju bra än så länge :D man har fått umgås med sin bättre hälft medans man har fått lära sig göra olika maträtter :D
Skit vad det känns bra att kunna flera maträtter, men vi får se vad det blir idag:)

Av Linnea Dahlén - 22 oktober 2014 20:01

Har haft en underbar vecka med världens bästa kille! visst den har varit speciell men får skylla på humörsvägningar som vi båda hade som kallas för mat arg o trött arg ;) haha men den var toppen ändå. Jag fick äntligen måla hans naglar i illrött, det blev riktigt fint faktisk:D Det är fan sjukt hur bra allt kan bli när man är med en enda person! :o men det är ju bra såp varför klaga ;)

Av Linnea Dahlén - 19 oktober 2014 22:33

Av Linnea Dahlén - 12 oktober 2014 17:12

Av Linnea Dahlén - 12 oktober 2014 15:33

Idag tänkte jag berätta 10 saker som ni inte vet

om mig :)


1.  Jag har två hel syskon 5 halv syskon


2.  Jag bor på två ställen


3. Min favorit mat är pasta med spenat sås


4. Jag älskar att laga mat


5.  Jag pluggar inom barn och fritid


6.  Jag är trorligt blyg för nya männsikor men ibland inte


7.  Jag älskar att spela fotboll


8.  Den första sporten/aktiviteten jag gick på var ridning ( som jag minns iaf)


9.  Jag är höjd rädd


10.  Jag har en hund

Av Linnea Dahlén - 11 oktober 2014 16:42

Dags att mysa ner sig i sin säng igen med en underbar film och dessa älsklingarna :D

Av Linnea Dahlén - 11 oktober 2014 09:55

Ååh denna dag har ju börjat bra..
vaknar på natten pga halsen sen
vaknar man halv åtta o kan somna
om. En perfekt lördags morgon eller vad
säger ni?;)
Idag blir de att ta de lugnt o knarka halstabbleter och iprem och hoppas mam
blir frisk före fredag!!

Av Linnea Dahlén - 10 oktober 2014 18:26

Ovido - Quiz & Flashcards