deduintevisste

Alla inlägg under april 2014

Av Linnea Dahlén - 30 april 2014 10:02

Ååh nej:( glömde pengarna hemma.. Jag som hade tänkt att köpa en kjol o en tröja idag, Ooh ja de är första gången jag köper en kjol för de är inte riktigt min grej så;)
Men får köpa de imorgon om man får med älsklingen dit:D

Av Linnea Dahlén - 30 april 2014 09:59

Ååh idag är de Valborg och då får man äntligen få träffa min älskling igen, dock blir de en lugn Valborg med massor av mys, äpple paj och förhoppningsvis en brasa ( kanske ska regna idag..)

Av Linnea Dahlén - 24 april 2014 14:38

För att fördriva tiden lite så sätter jag mig snart i syssel sättningar, kanske blir att man går och handlar om man hinner de innan älsklingen är hemma xD

Av Linnea Dahlén - 22 april 2014 22:51

En sak som en vän sa till mig idag är "Du är dig själv när du inte är blyg" Något sånt sa han, men blyg behöver man inte vara hela tiden egentligen. För det beror helt på olika saker i olika tillfällen, men en sak som jag har märkt är att ibland (I mitt fall) tex om man möter någon man inte vet vem den är, så kan man bli helt " upp till öronen" och vara extremt framåt tex på heron eller på stan. Men i vissa fall som är samma sak så blir man verkligen " pain in the as" mot sig själv och blir blygare än en fågel i stan. Men de är ju egentligen samma sits som den förra så man är " upp till öronen" fast de är som han sa något man kan öva på som sin fobi ( spindlar) såå varför vara blyg andra gången och inte den första? De är ju ganska stört egentligen :/

Av Linnea Dahlén - 16 april 2014 14:58

Gud de är så himla härligt med lite sommar värme, men de hade varit bättre om man inte var förkyld o skit:( få se till att hålla mig varm tills jag åker till Gotland över en vecka :D
Men efter påsken så blir de att jag och morsan åker och börjar fixa lite linser till mig :D ska bli skönt att kunna gå utan brillor när jag har lust för de <3

Av Linnea Dahlén - 14 april 2014 21:56

Det är ett tag kvar men man börjar ändå att räkna ner tills då man blir 18 år, ska bli så skönt!! Den känslan att få vara fri på en annan linje<3guuud vad man längtar.

Av Linnea Dahlén - 11 april 2014 07:20

Inte undra varför ingen skulle våga övningsköra i trafiken när jag sitter bakom ratten..;) bilden stämmer ju fan bra in på hur dem ser ut då xD

Av Linnea Dahlén - 11 april 2014 07:17

En go frukost för att starta dagen med ett leende på läpparna, i alla fall försöka göra de;) en sista dag på denna vecka som jag får träffa dem älskade barnen :D
Sen ikväll kommer älskling förbi över helgen :D

Ovido - Quiz & Flashcards