deduintevisste

Direktlänk till inlägg 18 januari 2016

Du rör min kropp..

Av Linnea Dahlén - 18 januari 2016 20:44

Vår kropp. Nej det är eran kropp. Jag trodde att de var vår egna men eftersom ni styr den och rör vid den så kanske de betyder att vi måste dela? Jag kan inte förstå dina tankar. Inte heller din vilja, för du som är en främling för mig beter dig som om du var mi kropp. Som om du äger min kropp istället för din egna..
ATT NI ENS TAR MODET MED ATT ÖVERFALLA KVINNOR.. Jag kan inte förstå. Hjälp mig att förstå.
Våra kroppar är inte som eran och kädet kanske är ser därför du rör vid den?
Men låt mig röra vid min kropp själv istället för att du ska få mig att tappa kontrollen. Tappa kontrollen över vad som är okej hos min egna kropp, för jag rör inte din.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Dahlén - 21 juni 2016 10:14

Att börja ett nytt kapitel i livet kan vara från att sluta med ett beroende till att ta eget ansvar i livet, mitt nya kapitel gick ut på att flytta och söka jobb. Jag som inte hittar på andra sidan av stan gör de inte enklare för mig att hitta till s...

Av Linnea Dahlén - 15 juni 2016 08:10

När man äntligen har tagit studenten och flyttat ihop med min kille har jag nu börjat på ett helt nytt kapitel i livet, de blir två jobb intervjuer tvärs över stan men hoppas de blir bra. Dock är jag kite nervös men de gäller att bara vara sig själ...

Av Linnea Dahlén - 28 mars 2016 20:32


          Vissa låtar kan spelas om och om igen även om man själv inte spelar upp den för just den stunden, livet fungerar ungefär samma sätt. Små bitar av de som redan har hänt kan spelas upp dagligen utan någon speciell anledning. Eller...

Av Linnea Dahlén - 26 mars 2016 22:05


    Slut dina ögon i två sekunder. Njut för varje sekund som går i ditt liv, för allt i våra liv går otroligt fort.. kanske lite för fort eftersom vi glömmer bort de vackra vi ser med våra egna ögon varje dag, varje sekund och i varje ögonblick...

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2016 21:13

Det som är mest intressant med att bo borta en heldel är att fundera på hur man egentligen reflekterar till saker och ting, när de kommer till allt i livet... jag syftar såklart på sammarbete inom hushåll och tillit. När man är hemma ( talar till a...

Ovido - Quiz & Flashcards