deduintevisste

Alla inlägg under januari 2014

Av Linnea Dahlén - 31 januari 2014 17:29

Då beger jag mig mot Nynäshamn för att träffa min älskade :D äntligen får man träffa honom igen <3

Av Linnea Dahlén - 31 januari 2014 08:09

Av Linnea Dahlén - 29 januari 2014 20:14

Ååh har saknat min älsk så sjukt mycket och äntligen har hon kommit hem från afrika :D
Tillbringa dagen med dans och såklart skola.. ;)

Av Linnea Dahlén - 22 januari 2014 21:51

Tredje dagen då man praktiserar på min gamla skola och jag måste bara säga... barn kan inte bli sötare än vad som redan är :') visst kan dom vara jobba när dem bråkar ( fast vem är inte de liksom? ) men även om dem börjar bråka o slagsmål med varandra så är blir dem inte jobbiga. Förmodligen är de så för att jag inte har jobbat med dem så länge:)
Men de värsta är nog att minnas olika namn.. ( jag som redan är dålig på att komma ihåg namn och nu måste jag komma ihåg mer än 40 namn. XD )

Måste bara erkänna att man längtar tills man själv blir förälder ;) haha

Av Linnea Dahlén - 20 januari 2014 23:00

Gud va barn är söta :')
Var på min praktiken i dag, första dagen gilt vet du;) men då vare ett barn som frågade mig " har du några barn"
Guud trodde jag skulle dö, det var lite gulligt :') nää de har jag inte och kommer nog inte ha några på några år.. så man får vänta till dess ;) haha nejmen xD
Ser jag verkligen så gammal ut?:o hmm.. SPAA DAGS!! Känns som man borde bli lite ung igen om man får en sådan fråga, eller?

Av Linnea Dahlén - 19 januari 2014 16:56

Inte ofta man går utanför dörren när man känner sig blek... men vad hade man för val? De är vinter och min hy är blek haha<3
Bjuder på bilden..

Av Linnea Dahlén - 18 januari 2014 18:42

Ovido - Quiz & Flashcards