deduintevisste

Alla inlägg den 5 januari 2014

MMA

Av Linnea Dahlén - 5 januari 2014 22:46

Börjat fundera på om man ska börja på MMA eller inte, vi testade de i skolan och var

rätt så kul, ska man börja eller inte? och i så fall varför ska man börja / ska man inte börja :)


 

Av Linnea Dahlén - 5 januari 2014 21:34

Man förstår inte vad man egentligen har tills allt bara har försvunnit, men den här gången var de

mitt fel, okej bådas på ett sätt men om jag inte hade varit så ego och bara lyssnat på dig

så skulle de vara annorlunda nu. Man gör misstag i livet och de finns inte en ända människa som

inte gör det. Eller hur...? När du försvann.. och jag drog.. de kändes bra i början men jag insåg

sen att du tillhör mitt liv och jag kan inte bli av med dig så lätt. De blev tomt. Jag hade en dröm, en

dröm där de var du och ja igen.. och jag ville inte göra något annat än bara somna om och fortsätta

den drömmen.

Jag gör misstag ibland, du gör misstag ibland.. och även alla andra.

Livet går runt i en cirkel och alla måste göra fel ibland och där emot vara lite ego.. men aldrig för mycket

eller för ofta.

Man lär sig med tiden, vad som är rätt o fel och att man inte kan fly från saker, speciellt inte när de

är flera inblandade. Jag är väldigt van vid de men märkte nu att de inte går

man förstör bara för sig själv och för andra.

 

Av Linnea Dahlén - 5 januari 2014 21:22

Äntligen hemma från sälen, ja de blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men man får en stund

att tänka och man får tydligen inte prata i telefon när de är viktigt xD haha jadu.. föräldrar .. ;)

Men här kommer två bilder från idag :)    

Ovido - Quiz & Flashcards