deduintevisste

Direktlänk till inlägg 14 mars 2016

Rubrik saknas

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2016 21:13

Det som är mest intressant med att bo borta en heldel är att fundera på hur man egentligen reflekterar till saker och ting, när de kommer till allt i livet... jag syftar såklart på sammarbete inom hushåll och tillit.

När man är hemma ( talar till alla rut min ålder som inte har jobb och lägenhet) kan de vara svårt att visa vad man kan och hur mycket man vill lära sig, eftersom man blir äldre vill man ta ansvar och i mitt fall längtar tills jag kan jobba och har gått ut skolan.. precis som alla andra önskar.  


Men när man verkligen trivs och mår som bäst är det alltid något som kommer i mellan men i detta fall 

gäller de att våga prata, visst  jag är pratglad men ibland glömmer man nästan hur man pratar.   

Det blir svårt att öppna sig och släppa in folk som är nya, vilket är helt olikt mig....   

Men nu blir de andas och gosa med fyra lurviga hundar  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Dahlén - 21 juni 2016 10:14

Att börja ett nytt kapitel i livet kan vara från att sluta med ett beroende till att ta eget ansvar i livet, mitt nya kapitel gick ut på att flytta och söka jobb. Jag som inte hittar på andra sidan av stan gör de inte enklare för mig att hitta till s...

Av Linnea Dahlén - 15 juni 2016 08:10

När man äntligen har tagit studenten och flyttat ihop med min kille har jag nu börjat på ett helt nytt kapitel i livet, de blir två jobb intervjuer tvärs över stan men hoppas de blir bra. Dock är jag kite nervös men de gäller att bara vara sig själ...

Av Linnea Dahlén - 28 mars 2016 20:32


          Vissa låtar kan spelas om och om igen även om man själv inte spelar upp den för just den stunden, livet fungerar ungefär samma sätt. Små bitar av de som redan har hänt kan spelas upp dagligen utan någon speciell anledning. Eller...

Av Linnea Dahlén - 26 mars 2016 22:05


    Slut dina ögon i två sekunder. Njut för varje sekund som går i ditt liv, för allt i våra liv går otroligt fort.. kanske lite för fort eftersom vi glömmer bort de vackra vi ser med våra egna ögon varje dag, varje sekund och i varje ögonblick...

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2016 21:13

Det som är mest intressant med att bo borta en heldel är att fundera på hur man egentligen reflekterar till saker och ting, när de kommer till allt i livet... jag syftar såklart på sammarbete inom hushåll och tillit. När man är hemma ( talar till a...

Ovido - Quiz & Flashcards