deduintevisste

Alla inlägg under december 2013

Av Linnea Dahlén - 31 december 2013 16:14

Gott nytt år och hoppas början på 2014 bler en nytt och härligt år ;*

Nyårs kläder
Svarta byxor
Svart glittrigt linne
Ring
Armband
Halsband

Av Linnea Dahlén - 30 december 2013 23:56

Idioter!!!


Här står jag och en kompis och har de så jävla bra för stunden menas vi väntar på

bussen såå ska ni jävlar åka förbi och stanna vid oss, ni går upp och möter

våra blickar med ett hån innan ni sulllllaaarr ägg på oss.. WOHOOO 2o bast.. fan va moget

av er. Vafan har hänt med världen?

Av Linnea Dahlén - 27 december 2013 19:02

Bäst av allt ( som jag glömde att säga så fick man en söt liten ring :)
Och en liten smink spegel

Av Linnea Dahlén - 27 december 2013 18:57

Skidjacka
Skid byxor

Långarmad grå tröja
Långarmad lila tröja
Lila mjukis byxor+tjock tröja
Underkläder

Godis
Obey keps
Tränings väska
Body butter

Blåa hörlurar
Nagellack+nagelfil
Bok
Svart långarmad tröja

Av Linnea Dahlén - 21 december 2013 17:42

Efter man har varit o köpt nytt golv till köket och vart hos farmor för att säga Godjul så ska man äntligen få sätta sig en stund för att andas... om inte pappa behöver hjälp med målningen i köket, men de märks. :D

Av Linnea Dahlén - 20 december 2013 20:36

Ååh gud kan inte sluta lyssna på hans variationer på olika låtar, han är så sjuk bra och borde fan göra egna låtar ju!! :o
Aja ska se baksmällan nu puss:*

Av Linnea Dahlén - 20 december 2013 18:12

Efter två år sätter man på sig kläder, fixar håret och sminkade mig som visar den stilen som är jag. Okej den stilen jag har haft de senaste två åren har varit min stil också eller vad man ska säga. . Fast inte direkt jah ändå... så nu ska jag ta ner foten o resa på mig och visa alla vem jag egentligen är...
Och de känns otroligt bra!:)
Ska inte låta någon styra mig för jag är den jag är och saknar den tjejen.

Efter nyår ska jag ha ett löfte som jag inte får släppa ( är grym på att göra de annars). Men den här gångna ska jag inte det, mitt löfte ska vara "låt inte folk styra dig, va dig själv, ha kul och va runt folk som får en att må bra."

Tagga till den riktiga jag ska komma tillbaka, time to smile again <3

Av Linnea Dahlén - 17 december 2013 21:25

Den dagen jag vågar berätta för alla vem jag egentligen är så ska jag sträcka på mig och säga " fuck haters <3"
Skulle så hemskt gärna vilja..
Men vågar man offra de för att kanske
Förlora någon?
Frågorna bara snurrar runt mig.

Ovido - Quiz & Flashcards