deduintevisste

Alla inlägg under maj 2014

Av Linnea Dahlén - 24 maj 2014 21:03

Ååååh!! Idag har man firat ett år tillsammans med världens bästa kille:D såå de blev att åka upp till Stockholm för att shoppa sen lite mat på köpet ;) älskar dig så jävla mycket!

[Bild]

Av Linnea Dahlén - 11 maj 2014 20:56

Grattis farsan som fyller år idag!!

hoppas din dag blev bra, men nu jävlar är de dags för mig att längta tills imorgon

då man kanske ska spela badnington med Emilia,  ååh de var så länge sen man gjorde de..

saknar de som fan! :o

Men funderar på att börja träna igen på något sätt så får bli badnington en gång i veckan om vi

kommer komma igång med de ;)

Men nu är de dags förr lite härlig o avkopplande musik som kommer här


Av Linnea Dahlén - 5 maj 2014 23:00

Älskade mormor jag önskar att jag hade fått chansen att säga hej en sista gång och hejdå en sista gång.. Har inte sagt hej på flera tusen år och nu är du där uppe i himmelen. Kommer aldrig få den chansen att säga något till dig för den gången jag hade chansen visste jag inte att de skulle vara sista gången jag skulle se dig, men nu var de flera år sedan och då kopplade jag inte att de var du.. <\3
Hade en sista önska att få se dig o få tala med dig..men nu får du ha de bra där uppe..:(

Av Linnea Dahlén - 4 maj 2014 18:31

Helgen är svart slut och jag vet inte vad man mer ska säga förutom att jag o älsklingen har varit kattvakt åt två super söta katter. Dock fick jag bara bild på en utav dom så..

Ovido - Quiz & Flashcards