deduintevisste

Alla inlägg under december 2014

Av Linnea Dahlén - 27 december 2014 21:13

Imorgon blir det att fira jul igen innan man bär sig av till älsklingen där jag ska fira nyår, det här lovet blev/blir ändå helt okej. Har börjat varva ner vilket är sjukt skönt!
liten julhälsning från oss till er i år!<3

Av Linnea Dahlén - 24 december 2014 18:49

Dagens julklappar!<3

Av Linnea Dahlén - 21 december 2014 15:35

Snart är det äntligen jul och imorgon blir det att klippa sig igen.. gud man börjar fan bli lång hårig. Men snart blir det att käka hos farsan innan man drar vidare till Jane igen för att sova där.

Av Linnea Dahlén - 15 december 2014 15:49

Wohoo blir kvar på gotland i några timmar till pga vädret, man ska inte klaga ;)
Igår/i natt blev de jul bakning och middag, lite udda kväll men de funkade bra :D

Av Linnea Dahlén - 7 december 2014 23:00

Äntligen!! Har längtat till den här dagen ett bra tag då! Och på onsdag smäller de! Då ska jag äntligen få träffa tobbe igen eftersom han är på besök i sverige igen :D GUUUD de var så sjukt länge sen jag fick träffa min galna Tobbe!!

Av Linnea Dahlén - 3 december 2014 08:45

Ååh snart är det helg!
Funderar på att åka till älsklingen då
om det finns lediga platser på båten såklart, men jag har en stor känsla av att jag kommer få träffa honom i helgen.
Igår träffade jag där emot två kompisar och min lilla bror som jag inte har träffat på länge aå de känns super bra att få träffa honom igen :D

Ovido - Quiz & Flashcards