deduintevisste

Alla inlägg under juli 2014

Av Linnea Dahlén - 31 juli 2014 20:21

Imorgon åker man hem igen.. Kommer kännas sjukt skumt att inte vara kvar hos älsklingen men men man ses ju snart igen :D dagarna går ju as fort:o hela sommaren försvinner ju. Men det är bara att leva resten av veckorna innan lovet är borta igen..

Av Linnea Dahlén - 28 juli 2014 13:42

Åååh klockan går så otroligt långsamt innan man ska med tåget till nynäshamn.. känns som en

evighet, speciellt  när man har allt klart för att åka så tar det otroligt långtsamt :/

Men om några timmar går båten så får väl hitta något som man kan roa sig med medans man väntar :)

Av Linnea Dahlén - 24 juli 2014 23:46

Äntligen hemma efter man har varit vid Furuviks campingen, har varit så sjukt varmt så att gå runt vid djur var nästan en plåga för en själv. Men äntligen är man hemma så att man kan fixa kläder och sånt till nästa resa mot Gotland för att fira älsklingen :D han blev fan 18 bast idag.. Sjukt ju :D

Av Linnea Dahlén - 21 juli 2014 21:36

Efter en härlig dag tillsammans med min kusin Felice och min kusins barn så har vi badat och pysslat lite granna, slutade eftermiddagen med en film innan jag bar mig igen. När man kom hem så blev det att packa väskan och husvagnen för imorgon åker man vidare till Furuvik i några dagar.

Av Linnea Dahlén - 17 juli 2014 13:09

Solen skiner och allt är nästan perfekt här ute vid stendörren:D lite fika och träffa min fina syster kommer gå bra(y) sista fikat i min planering innan man ska ta tag i allt

Av Linnea Dahlén - 14 juli 2014 18:28

           

Av Linnea Dahlén - 13 juli 2014 02:21

Guud vad jag avskyr denna film men ändå älskar jag den så otroligt mycket, det som störde mig mest var att jag såg mans huvudrollen (den unga grabben) som Mikael och jag skulle allvarligt talat inte klara av om han skulle dö på något sätt. Jag har svårt att tro att man kan vara så sjukt rädd för att förlora en person, men det kan man... Men åter igen till filmen som gav en själv en tanke om vad cancer egentligen betyder och det är lite skrämmande, hur snabbt cancern kan ta ifrån oss en person. För mig är det min största mardröm och det tuffaste

Ovido - Quiz & Flashcards