deduintevisste

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linnea Dahlén - 25 augusti 2013 20:28

Tjoo
Idag kom min lilla syster med frukost på sängen åt mig o Micke:') måste ju säga att de var super gulligt utav henne :') men de närmar sig sitt slut på dagen så ska gå o packa tills imorgon :D

Av Linnea Dahlén - 22 augusti 2013 19:20

har lärt mig en as bra läxa idag xD .. de är att man ALDRIG ska ha på sig balterna :o trampade snätt så att knät typ hamnade lite fel så gör piss ont att gå:( fuuuuuck this xD

Av Linnea Dahlén - 20 augusti 2013 13:57

Tjoo

Då har två dagar gått i den nya skolan och jag och en annan har redan kommit på att båda

är väldigt scary xD haha lång historia... Men imorgon blir det chill igen innan allvaret börjar

 på torsdag då jag har heldag BF :D ( barn och fritid) Såå de blir säkert as bra :D


 

Av Linnea Dahlén - 18 augusti 2013 16:14

Då har man fått lite kläder igen då :D

och såklart fick man två av sina favorit linnen som jag

alltid velat ha, nu fattas bara byxorna också så är jag super nöjd ;)

kommer kanske upp bilder på kläderna imorgon.

Puss hej :D

Av Linnea Dahlén - 18 augusti 2013 12:31

Imorgon börjar man i praktiska i Södertälje :o lite nervös men de kommer bli kul att träffa alla andra :D

Av Linnea Dahlén - 14 augusti 2013 21:10

Då har jag fått reda på att jag och Nathalie kanske ska på konsert den 31 augusti för att se selena gomez :D är så sjukt taggad så att de inte är sant.. Och hoppas vi får tag på biljetter dit :D

Av Linnea Dahlén - 11 augusti 2013 22:05

en mysigt tv kväll med lilla syrran slutar till slut ganska bra trots allt:) förmodligen blir de att sätta på en film man kan somna till:)

Av Linnea Dahlén - 10 augusti 2013 16:36

Ikväll blir det att äta kräftor och annat gott tillsammans med familjen min kusin och hennes två barn. :)
Alltid trevligt när man samlas och käkar tillsamman. :D

Ovido - Quiz & Flashcards