deduintevisste

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Linnea Dahlén - 3 augusti 2013 23:11

Tjoo
kom hem från Gotland i morse vid fyra tiden så har inte bloggat om resan förän nu.. Som tur hade vi några soliga dagar då de var omöjligt att ligga på stranden så jag och Mikael har gått runt i Visby en hel del:) Ooh Fuck t inte vad jag ska skriva xD jag hittade ett linne som jag har letat efter o ångrar mig inte att jag köpte den så tack Micke :* Ooh de är fan lättare att köpa linnet än att försöka vinna en sån keps från nisvet :o
Nämen jag har faktiskt inte gjort så mycket utan att gå runt o kollat lite :)tog några bilder vid vattnet som jag ska lägga upp någon dag då jag har tålamod med min lilla dator.. Om den inte dör på kuppen xD nämen allvar bilder ska komma upp någon vacker dag..<3

Ovido - Quiz & Flashcards