deduintevisste

Alla inlägg under augusti 2015

Av Linnea Dahlén - 29 augusti 2015 12:03

Idag Blir de att ta de lugnt med människor som får en att andas ( Sveriges befolkning) ska träna på att andas innan alla tankar och musikens ord gör att man sjunger med ;) Men alla behöver en paus ibland när hjärtat inte hinner med ens egna tempo ;) hahaunderstruken text

Av Linnea Dahlén - 26 augusti 2015 15:18

Idag gäller de för fan!

Ska åka upp till farmor och hälsa på och se hur ho har de, sen blir de

att träffa Marcus på lördagen då Mikael också åker tillbaka till Gotland.

En vecka går jävigt fort måste jag erkänna    men men sånt är livet.

Ska där emot försöka dra till gymmet på fredagen eftersom jag inte pallade

dra dt igår xD men de fick bli en kort promenad innan regnet hjölpte en hem igen   

Av Linnea Dahlén - 19 augusti 2015 15:32

Av Linnea Dahlén - 19 augusti 2015 15:27

Den nya starten har precis börjat och

den här dagen ifogas med att klistra och lära

känna alla dom nya, vilket kan vara bra men

de är också sååå jävla uttråkamde med sånna

idéer som tex klistra och skit   

Inatt ska jag i alla fall försöka sooova länge eftersom denna

natt blev väldigt kort med nagelack o skit     

Av Linnea Dahlén - 16 augusti 2015 18:36

Hejsan allihoppa   

Jag har tyvärr inte bloggat så mycket på grund av att jag inte har haft någon

bra dator att blogg och fixa med bilderna på ( Bilder som jag har tagit kommer börja dyka upp)

och jag har aldrig gillat att blogga på mobilen men nuu så kör vi    

jag kan också försöka lova att en ny header SKA komma upp, när vet jag inte ännu men

det märks ...


Ni får ha det så bra så länge! Puss


Ovido - Quiz & Flashcards