deduintevisste

Alla inlägg under februari 2015

Av Linnea Dahlén - 23 februari 2015 16:21

Nu är kameran redo för en foto runda, nu är det bara det fina vädret som saknas och inte bara massor av regn.

Av Linnea Dahlén - 22 februari 2015 16:38

Testar om inlägget funkar inom lösenskydd;)

Av Linnea Dahlén - 22 februari 2015 16:28

Jag trodde aldrig att ett "goodbye" kan vara så himla läskigt, att säga hejdå är nog en av mina största skräck. Den känslan att man kan ha förlorat personen för all evighet, den känslan är obeskrivligt. Vi alla har känt den känslan. Jag har sagt hejdå även om jag inte har velat så har jag varit tvungen till de, men jag hoppas att det aldrig kommer behöva säga hejdå igen :)

Av Linnea Dahlén - 20 februari 2015 17:08

Imorgon blir det att bege sig mot Södertälje tidigt på morgonen för att handla lite med jane, det blir också att laga till flygand jackob innan man beger sig heron city för lite bio. En helt mysig dag tillsammans med en av dom bästa!

Av Linnea Dahlén - 20 februari 2015 15:27

Efter en och en halv timmes promenad blev det att träffa Elina som jag inte har träffat på flera veckor. Snart blir det att bege sig mot farfar för att städa :D

Av Linnea Dahlén - 18 februari 2015 22:45

Tog en liten sväng till hölö idag för att fixa en av mina klänningar, fick sy in den lite för att den skulle sitta perfekt men det blev inte mycket syd. En kopp kaffe och kex blev det mitt i svängen innan maten blev framdukad, en helt mysig dag på landet:D

Av Linnea Dahlén - 16 februari 2015 17:24

Saknar mina fina bröder, det finns inga som är bättre än er två. Vi vet verkligen hur man får en att må bra, mina fina bröder vi står upp för varandra dag som natt!
Kärlek till er <3

Av Linnea Dahlén - 16 februari 2015 17:19

Ååh jag saknar verkligen den delen av mitt liv då jag fotade en heldel, men har inte kommit igång ännu. Men det kanske är dags att börja med det igen eftersom att de hjälpte mig som fan! Det finns inget mer lugnande än att hålla i en kamera ute i solens strålar. :)

Ovido - Quiz & Flashcards