deduintevisste

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnea Dahlén - 29 juli 2013 20:37

Efter ett gott skratt igår och utränsning av kassar med kläder i helgen så ska jag pappa o hans tjej åka vidare till gotland där vi ska bo i några nätter och såklart ska jag träffa micke :D mjo man ska inte klaga över det även om jag missa en träning idag ;)

Av Linnea Dahlén - 25 juli 2013 23:32

* jag älskar att fota
*jag har två hundar
* jag har varit punkare/emo
*jag har gått på dans (ska börja igen)
*jag går o lyssnar på musik 24h om dygnet
* jag gillar att spela fotboll
*tycker att illrar är söta
* jag bodde i nykvarn när jag var liten
*älskar 1D
* jag har tre syskon o två plast syskon :)

Av Linnea Dahlén - 19 juli 2013 17:01

Ska ut o käka med äldsta syrrans och pappa lite senare.. Är inte ofta de händer så det får man inte missa. Sitter i köket o väntar tills vi ska dra.. Dock känns de som man nyss har vaknat, helt tävla död.. Skit samma var o i Stockholm med några kompisar och lyssnade på ett band som en vän till mig är med i.. Måste säga att ni var super duktiga även om de blev lite strul där :)
kram <3

Av Linnea Dahlén - 9 juli 2013 12:37

Dag är de andra dagen som jag ska spela teater på tullgårdslott med tullhårdsällskapet :) spelar med erica och emilia o jag ska få spela hovdam :D

Av Linnea Dahlén - 4 juli 2013 00:01

Har äntligen fått reda på vad för gymnasium jag har kommit in på och såklart första valt :'D fan va glad jag blev och de firade jag med att träffa erica o såklart mikael och på kvällen blev de en sväng t cicci erika och daniel för att spela kort o snacka :')

Av Linnea Dahlén - 3 juli 2013 23:57

Tänkte åka med erica o hennes familj och bada men blev istället filmkväll med min far menas vi käka glass o hade de mysigt :D fast ett dopp hade inte varit helt fel ;)

Ovido - Quiz & Flashcards