deduintevisste

Alla inlägg under januari 2016

Av Linnea Dahlén - 20 januari 2016 22:21

Dagarna går så snabbt men enda så långsamt.. Det är nästan lite förvirrande ibland, speciellt när dagarna bara forsar in med tiden.
Snart är de ju fredag men innan man vet ordet om de så är jag och Henrik påväg till rally med hans pappa, sen vips är de måndag igen :)

Av Linnea Dahlén - 18 januari 2016 20:44

Vår kropp. Nej det är eran kropp. Jag trodde att de var vår egna men eftersom ni styr den och rör vid den så kanske de betyder att vi måste dela? Jag kan inte förstå dina tankar. Inte heller din vilja, för du som är en främling för mig beter dig som om du var mi kropp. Som om du äger min kropp istället för din egna..
ATT NI ENS TAR MODET MED ATT ÖVERFALLA KVINNOR.. Jag kan inte förstå. Hjälp mig att förstå.
Våra kroppar är inte som eran och kädet kanske är ser därför du rör vid den?
Men låt mig röra vid min kropp själv istället för att du ska få mig att tappa kontrollen. Tappa kontrollen över vad som är okej hos min egna kropp, för jag rör inte din.

Av Linnea Dahlén - 17 januari 2016 15:55

3 stycken klänningar till salu
Kostnaden: 100kr/st

Ligger uppe på
Fynda järna
Köp och sälj järna ( och södertälje)
Finns?
Utanför södertälje

Kontakt uppgifter:
Nummer: 0728410723

Röd klänning
Från : bikbok
Storlek : S

Blå klänning
Från: Rare
Storlek:UK size 10 ( S )

Röd klänning
Från: Love Label
Storlek: UK size 10 ( S )

Av Linnea Dahlén - 13 januari 2016 19:47

Jag vet inte om det bara är jag men ibland kan de kännas som att

tiden går så fruktansvärt fort.. man hinner knappt med i alla svängarna.

Svängarna kan svänga in precis när dom vill i ens liv men man själv

har aldrig chansen att bestämma när vi ska gå ut från svängen, såklart 

kan de handla om precis allt mellan himel och jord men känslan är desamma,,,

i alla fall så jag känner.. men hur känenr andra kring de?


På fredag gäller det! Jag ska träffa två av dom bästa personerna i

mitt liv om bara allt i kurvan kan hålla sig i schack.. för annars blir 

jag alldeles matt    hahaha nämen gud vad dålig humor man har ibland 


   

Av Linnea Dahlén - 9 januari 2016 14:40

 Ska snart dra till pappa för att fira jul.. ja vi firar jul ett ex antal

gånger men så kan de bli  

Jag vill där emot tillägga att alla vi människor är lika världa.

Du ska sträcka på dig och visa vilken stjärna du är.. ingen kan styra

över dig, du är unik precis som du är. Det kan ingen ändra på  


   


Av Linnea Dahlén - 8 januari 2016 21:03

När man har fått upp peppen lite mera och börja äta ordentligt både 

frukost, lunch och middag så är de dags att börja träna.. eller ja inte

just nu utan när jag kan köpa kort på gymmet   Så de ska bli en liten

ändring. Okej jag ska verkligen kämpa för att kunna behålla mina mål och regler..


Regler


-  Äta bättre mat och mer regelbundet

-Sluta med spontan köp tex läsk...

- Bara dricka alkohol på krogen eller fester ( inte någon spontanare där hemma)

- Komma igång med träningen


Mål

- Dricka så lite alkhol som möjligt

- Spara pengar till en resa eller liknande

- Hålla igång med träningen när jag väl börjar


Nu får man bara hålla tummarna när de kommer till träningen   


Ovido - Quiz & Flashcards