deduintevisste

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnea Dahlén - 31 maj 2013 22:26

alla skolsaker är klart o de var bar att slappa.. HA trodde jag ja.. kommer hem o är hundvakt åt souza o såklart fastnar ett hundben i hennes hals.. vafan gör man då egentligen? aja vi fick bort hundbenet dom hade fastnat i alla fall<3

Av Linnea Dahlén - 21 maj 2013 21:17

då drar man Danmark imorgon då, de ska bli så jävla kul :D ska försöka blogga lite då och då men bilderna kommer upp på söndag eller måndag i alla fall :)
så hejdå sverige så drar jag o klassen till Danmark

Av Linnea Dahlén - 20 maj 2013 13:11

tagit sönder en dator och prigramerat en robot

Av Linnea Dahlén - 17 maj 2013 09:48

Äntligen har jag hittat en klänning som jag kan ha på klassträffen i sommar :D tack johanna<3

Av Linnea Dahlén - 17 maj 2013 09:45

Tja
har börjat fundera på att klippa mig och de här är ett förslag på hur?:) vad tycks? Dock kanske jag ska klippa luggen kortare men får se.

Av Linnea Dahlén - 16 maj 2013 22:36

Tja
har varit dålig på uppdatering men nu har jag lovat mikael att vara mer aktiv på blogg så here i'm :D nämen dans terminen är över så måste hitta något att syssel sätta mig med men vet ite vad.. Några bra tips?

Av Linnea Dahlén - 12 maj 2013 01:04

Hade dansuppvisning idag, och de givk rätt så bra förutom att jag failade när vi skulle göra en helt vanlig snurr ett helt varv... Tappa balansen o trodde att jag skulle ramla för ett ögonblick xD duktigt Linnea ... Men ramlade dock aldrig så de va ju bra :D

Av Linnea Dahlén - 10 maj 2013 20:57

Imorgon blir de dansuppvisning då.. O jag är sjukt nervös :o hade genrep idag men de gjorde mig inte lugnare för det. Men vi får hoppas att de går bra :D

Ovido - Quiz & Flashcards