deduintevisste

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnea Dahlén - 9 maj 2013 01:28

hemma igen efter en härlig kväll i sola för att se konsteren. Sjukt fint med alla lampor och allt :) kändes så overkligt xD även om vi fastnade i golkmassorna o missade första tåget hem på grund av det så vill jag ändå göra om det :)

dom siterar " vi älskar kööttbbuullaar"

Av Linnea Dahlén - 6 maj 2013 22:13

På lördag blir de dansuppvisning.. Är sjukt nervös och taggad på samma gång, men de ska bli kul ändå :)

TAGGA!!<3<3

Av Linnea Dahlén - 5 maj 2013 22:51

hej jag söker en tjej vid namn lisa som kommeterade om biljetten.
mitt internet fick spun så din kommentar försvann men hoppas du ser de här och hör av dig

Av Linnea Dahlén - 5 maj 2013 20:48

hej på onsdag är de konser och en vän har en biljett kvar att sälja om nåon är intresserad.
De är långt fram och sittplats
kostnad: 1600 kr (går ej att sänka)

Av Linnea Dahlén - 5 maj 2013 12:35

Jahap då är de tre dagar kvar tills jag och två andra är i solna på konsert för one direction !! TAGGA som fan!!
insåg nyss att de var väldigt snart som vi kommer vara där :')skit.. xD

Av Linnea Dahlén - 4 maj 2013 21:23

sugen på att shoppa som bara den men måste spara pengar till danmark så de får bli någon annan gång :)

känner mig väldigt duktig idag eftersom jag o syrran tog ut hundarna för en promenad i 45 min :D kungligt!!

Av Linnea Dahlén - 1 maj 2013 15:52

Solen skiner o värmen har kommit fram, nu kan de väl sluta blåsa så att man kan dra till stranden en hel dag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards