deduintevisste

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnea Dahlén - 25 juni 2013 20:41

Lite bilder efter middagen på stranden :)


                   

Av Linnea Dahlén - 21 juni 2013 19:53

Tjaa


Mina dator är rätt så sönder just nu.. mer än förr så jag lägger bara upp inlägg från mobilen nu för tiden.. men idag är det midsommar i karlstad och då har några utav oss dansat och sen spelat kubb :D jag göran jocke och jörgen vann mot tjejerna ;) vi är fan gryyymmaaaa :D <3

Nä men en ganska udda midsommar eftersom jag brukar vara i vestervik på dom här dagarna med pappa och hans galna gäng. Men skit the same jag har kul här också.. men ska dra nu för de är dags att bada i tunan ;)


<3

Av Linnea Dahlén - 18 juni 2013 20:03

känner verkligen att smmaren är här nu :D dags att börja skriva dikter igen kanske?;)

gjorde det en hel del förr.. vissa av dom hjälpte mig o vissa satte mig i trubbel.. svårt att förklara hur man aja.
va en idag som sa att en tyckte det, men vi får se :D

Av Linnea Dahlén - 16 juni 2013 21:36

tjoo

idag har dagen varit as udda efter alla tankar från igår ( var på bio med erica o natha) men de är bättre nu :)
träffade Julia idag o var ute o gick när de haglade här ute.. obekvämt som fan men en varm kopp te och kaffe med mjukis byxor värmde upp oss :D

Av Linnea Dahlén - 13 juni 2013 16:04

Tjaa


Äntligen så är nian över men kommer sakna klassen som fan :(

Men aja här är några bilder från igår :D

Så dags att ha kul på sommarlov nuu :DD<3

        

Av Linnea Dahlén - 7 juni 2013 15:50

Den bästa månaden har gått nu tillsammans med den bästa som finns<3 Du är fan bäst och tack för allt<3

Av Linnea Dahlén - 4 juni 2013 20:55

haha när jag kom hem igår från skolan låg de två antlar i mitt rum som tydligen pappa hade lagt där för att ja skulle få dom xD såå.. tack pappa de var snällt utav dig:D

Av Linnea Dahlén - 2 juni 2013 23:59

tjo
har varit allmänt seg idag.. legat o solat i någon timme.. brände mig i ansiktet:( och tog årets första dopp :D var dock inte så kallt

Ovido - Quiz & Flashcards