deduintevisste

Alla inlägg under mars 2015

Av Linnea Dahlén - 29 mars 2015 20:42

Nu äntligen är man tillbaka till gotland, men den här gången är jag på gotland

medan min älskling är på fastlandet.. måste erkänna att det känns otroligt 

konstigt men men. Om ungefär två timmar så kommer jag äntligen träffa honom 

igen, guud vilken lycka!    

Har inte träffat honom på en heeel jävla månad :(

Jag ska vara här till torsdag då vi återvänder tillsammans till fastlandet i en 

vecka. innan han måste bege sig hemmåt utan mig :( 

Av Linnea Dahlén - 25 mars 2015 16:34

Nu tar jag en paus från omvärlden!

Av Linnea Dahlén - 20 mars 2015 19:02

Träffade min lille bror from another mother idag då de blev skvaller och mys med Casper ända tills han somnade i sängen ( brosan menar jag)

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2015 20:17

Efter man har kastat saker och skrikit eftersom jag inte har Hittat saker när jag har letat efter dom så blev det dags att träffa erica en stund, det blev en skön promenad och mat innan jag satte mig ner med arbete. En helt okej lördag

Av Linnea Dahlén - 12 mars 2015 20:32

Efter en skön solig dag med alla barn och jag fått måla av mig själv och hade en trevlig dag med kompanjon, dagen avslutades med dana i en timme och firande av andra systern

Av Linnea Dahlén - 11 mars 2015 18:40

Idag fyller min fina prinsessa år och hon blir 12 år! Grattis lilla syster <3

Ovido - Quiz & Flashcards