deduintevisste

Alla inlägg under februari 2014

Av Linnea Dahlén - 21 februari 2014 14:23

Kom nyss hem från en underbat vacker men ändå sorglig begravning så får man äntligen andas utav lätthet att veta att hon har de bättre där hon nu är. Alla hennes nära och kära kommer alltid att minnas henne och bevara alla minnen tillsammans med henne i deras hjärtan <3

Men nu till underhållingen... Efter begravningen då alla samlades för att fika så gick en iväg för att köpa te då underhållningen börjar... mitt i allt kommer en människa som har klätt ut sig till mital mannen +med hjälm... och går fram till den som ska köpa te och börjar prata xD vafaan inte varje dag man ser något sånt? ;) men oerhört kul :D

Av Linnea Dahlén - 17 februari 2014 21:15

Bara för det var as länge sen så var jag tvungen att köpa en frida tidning för skoj skull då jag läste lite om denna person som föddes som en kille men vill vara en tjej men oftast när en kille gör om sig t en tjej såå ser dom oftast inte så bra ut men denna person såg bra ut som tjej också ju :o

Av Linnea Dahlén - 17 februari 2014 19:31

Jävla hår färg som inte försvinner men kör en ny omgång för att lyckas få bort allt de röda i håret :D

Av Linnea Dahlén - 16 februari 2014 19:59

En sjukt härlig cover utav min vän Andreas Ferronato


Av Linnea Dahlén - 14 februari 2014 22:09

Alla hjärtans dag har varit sjukt bra, först en härlig dag på jobbet då några jävlar fick mig att skratta åt ingenting:') älskar dom där barnen!
Sen när man kommer hem så har man fått ett blommbud från min underbara Mikael :') och en ask med chocklad oxå :D fan vad han är underbar alltså:')

Av Linnea Dahlén - 12 februari 2014 07:44

Idag blir de att hoppas att man får bra betyg i en uppgift som har varit dum mot mig och drog från datorn!!!
Ajaa sen blir de att dra ner på stan för att kolla lite i affärer och så:) blir nog gött :D

Av Linnea Dahlén - 11 februari 2014 21:04

Funderar på att börja på någon slags träning så jag slipper gå till gymmet som är ganska tråkigt om jag ska vara ärlig;)
Men ändå så jävla skönt!! Så blir nog att börja dansa igen eller någon slags boxning kanske... kik boxning eller mma( som jag har nämnt tidigare) men får se hur de blir för måste börja med något i alla fall! :)

Ovido - Quiz & Flashcards