deduintevisste

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Linnea Dahlén - 11 februari 2014 21:04

Funderar på att börja på någon slags träning så jag slipper gå till gymmet som är ganska tråkigt om jag ska vara ärlig;)
Men ändå så jävla skönt!! Så blir nog att börja dansa igen eller någon slags boxning kanske... kik boxning eller mma( som jag har nämnt tidigare) men får se hur de blir för måste börja med något i alla fall! :)

Av Linnea Dahlén - 11 februari 2014 20:59

Woohooo snart alla hjärtans dag och då blir de att träffa lite kompisar och sen chilla i soffan:)
Myss myss ju :D

Av Linnea Dahlén - 11 februari 2014 20:52

Ibland funderar man nästan på varför folk börjar knarka, men om man verkligen tänker till så förstår man ju varför... dock finns det så mycket som inte är bra med det. Fast det är ju riktigt korkat att testa men ändå verkligar de ganska chill :o att bara glömma alla bekymmer för en stund skulle vara gött :D me nej nej och nej jag ska inte!!! Lovat att jag inte ska testa så ska inte;)

Av Linnea Dahlén - 11 februari 2014 18:33

Guud va lätt irriterande man kan bli... avskyr verkligen när folk klagar på hur man svarar på uppgifter eller hur man stavar i svaren. Det är inte alltid man skriver på rätt sätt eller stavar helt korrekt eftersom vi alla stavar fel ibland och vissa har svårt med stavnigen. Man kan hjälpa till men man behöver inte kommentera hur man gör, sånt driver mig till vansinne!!!

Follow me and i follow you :*

Ovido - Quiz & Flashcards