deduintevisste

Alla inlägg under april 2013

Av Linnea Dahlén - 30 april 2013 23:20

Tja valborgen är snart slut o tänkte bjuda på bild på outfit för idag o mat från medusas källare;)

kläderna:
Svart linne med småt guld aktigt i
svarta läder byxor (eller Något sånt)

allt från min älskade systers garderob:D

Av Linnea Dahlén - 23 april 2013 13:56

Har precis haft golf på idrotten så bytte skor med ida för att hon ville spela o jag slapp då ;) hehe

Men aja.. De är bara tre dagar kvar innan man äntligen får träffa finaste igen :D

Av Linnea Dahlén - 21 april 2013 19:45

Äntligen är solen framme o snart kan man börja ligga på stranden om dagarna. Kände mig lite snäll mot min mor som jag och min lilla syster köpte blommor till idag :) woohoo

Av Linnea Dahlén - 18 april 2013 17:10

Tja
idag vare lite kul för vissa trodde att jag hade snaggat halva sidan av håret xD fast de va bra flätor där ;) hehe va lite kul att se deras miner dom fick när dom såg mig..

Av Linnea Dahlén - 12 april 2013 14:52

även om man pratar dag in och dag ut så saknar men den personen hela tiden, man börjar inse hur rädd man är för att förlora varandra men egentligen ska inte något hindra varandra<3

Av Linnea Dahlén - 12 april 2013 14:48

tjaa
har inte haft tid att blogga för att jag har haft saker o tänka på och varit bort rest :) men är tillbaka nu i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards