deduintevisste

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea Dahlén - 27 mars 2013 08:50

är bra sex dagar kvar innan man drar till ny :D längtar som fan!!
ska shoppa o gå runt för att kolla på olika saker :) ska bli sjukt kul!
men kommer såklart att sakna dom här <3

Av Linnea Dahlén - 25 mars 2013 10:59

hittat en klänning som jag fick av min kusin :D
överglad... <3<3

Av Linnea Dahlén - 14 mars 2013 08:27

Tjaa

har tänkt på att ni ska få välja vad jag ska skriva om ibland

så har ni någon idé om vad ni tycker att jag ska skriva om så

säg de bara så skriver jag om de :)

Kram <3

 


Gammal Bild...


Av Linnea Dahlén - 11 mars 2013 16:13

Tjenare :D

Idag fyller min lille syster år och min andra syster imorgon xD haha många som

fyller år nu för tiden.. Nathalie blev 16 år imorgon :DD Grattis gumman <3

Hoppas ni fick/har en bra födelsedag puss <3


Av Linnea Dahlén - 8 mars 2013 21:38

Hatar hatar hatar mitt liv!!

okej nej de gör jag inte men råka låsa

min mobil så kommer inte komma in på den

på ett tag!

Det suger fan!

Av Linnea Dahlén - 8 mars 2013 17:01

Tjaa

har tänkt lägg ut låtar varje vecka men de gick inte som jag hade tänkt direkt..

Ska försöka hitta hur man kan ta låtar från youtube, har gjort de förut när jag

bloggade på blogg.se men nu går de fan inte  

Men kommer på ett sätt ska ni se   

   

Av Linnea Dahlén - 6 mars 2013 16:58

 Tjaa


Sitter o taggar tills imorgon då jag ska åka till romme för att

åka skidor en hel dag :D Alla i klassen ska åka dit.. förutom en :(

Men ska bli sjukt kul men de negativa är att jag måste gå upp kvart över fyra -.-'

De suger som fan...!!

Av Linnea Dahlén - 4 mars 2013 16:37

Tjjoo


Har kommit hem från skolan nu och jag längtar inte tilbaka. Hatar

att gå upp tidigt och sånt skit :(


men så här kommer min helg att se ut...


fredag: plugga eller träffa en kompis


lördag: ska på min kusins dotters dop   


Söndag: Firar en kompis som blir 16 år gammal :'D Hon börjar bli stor tjej nu


Måndag: Fira min lilla syster som blir 10 år gammal     


Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards