deduintevisste

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnea Dahlén - 3 mars 2013 20:40

Röstade bort förra 6:an och tog in en annan så vilken av dessa?


           

Av Linnea Dahlén - 3 mars 2013 17:26

Tjaa

Jag har värsta beslut ångest just nu, jag har börjat kolla på skolavslutning klänningar

lite för tidigt jag vet men jag brukar alltid köpa i sista minuten så tänker vara tidigt

ute den här gången   

Så jag har tittat några just nu men ska forsätta kolla efter fler men vilken av dom här tycker ni?

           



Av Linnea Dahlén - 2 mars 2013 13:22

Skit kan inte fatta att jag snart kommer sitta på ett flyg på väg

till New york    Men snart kommer jag vara där och de kommer nog

bli super kul när man är framme, eller vad tror ni? Ge gärna tips om ställen

man måste besöka i new york.  

 Längtar som faan!!


 

Hejdå  <3

Av Linnea Dahlén - 1 mars 2013 22:35

Tjenare!  


Helgen har precis börjat och imorgon ska jag

och pappa spela badmington   

Såå de ska bli sjukt kul för de va så länge sen nu...


Men ska se '' trångt i kistan''   

Ovido - Quiz & Flashcards