deduintevisste

Alla inlägg under november 2014

Av Linnea Dahlén - 25 november 2014 13:00

Ååh det märks verkligen att hösten är här, förkyldningen på högsta nivå så fick åka hem istället. En varm dusch och sen en mysig film dag tillsammans med några apelsiner :D Är det någon annan än jag som avskyr hösten och vinten?

Av Linnea Dahlén - 13 november 2014 19:19

Ååh dessa två veckor har varit ganska intressanta, att bo själv med två katter o en skilt nära vän är väldigt spännande men ändå roligt. När man anländer hemåt så väntas ett omgjort rum åt en.

Ikväll kommer mi älskling hit eftersom han är så gullig så han lovade att fira mi när jag fyller år med släkten :D Det kan inte bli bättre!

Av Linnea Dahlén - 5 november 2014 10:37

Bor hos min syrra nu medans hon är borta och de är så jävla skönt! Så jag ska till morsan för att hämta lite kläder som jag och saga ska kolla på och se vad man kan ha på sig då man ska dra ut nästa vecka eller hur jag nu gör med kläderna xD

Ovido - Quiz & Flashcards