deduintevisste

Alla inlägg under november 2013

Av Linnea Dahlén - 26 november 2013 18:38

Jag- ja vill oxå va så fin som henne!:o
Mamma: du är finare
Jag- men hon har rösten
Mamma- ja och de har ju inte du iaf
Jag o emma- HAHA xD

Av Linnea Dahlén - 26 november 2013 15:50

En helt vanlig kall dag då man fick testa på Beach boll ( inom hus) med klassen och hade ett roligt prov i No då de slutar med att man sitter och garvar som fan xD

Fina flum bilder på mig och fina Edil:D

Av Linnea Dahlén - 26 november 2013 12:02

Av Linnea Dahlén - 25 november 2013 20:36

Suck ibland förstår jag mig inte på dem som dömmer ut andra genom religion, stil, kön, vad för kön man gillar osv osv... vad är de för mening? Vi alla är människor och de innebär att vi inte kan vara perfekta, utan vi har våra bristningar. Vi alla vill ha ett liv där man själv inte blir mobba, trakaserad m.m .. men det finns vissa som ser ner på dem som kommer från en annan religon eller kanske att man inte har samma hudfärg som mobbaren men vad spelar det för roll? Vi alla är unika på vårat egna sätt och om man tycker o tänker på ett negativt sätt om något eller några så bör man hålla käften och hålla sina ord inom sig. För dina ord kan vara så himla skadliga för vissa. Vissa kan ta dina ord som en kniv som hugger dig i rygg menas dem försöker dölja smärtan med ett resande leende. Men en dag kan man få nog på allt tjat om hur man ska se ut och hur man ska vara, varför inte bara låta alla vara som dem själv är så slipper du som säger de få igen den dagen mottagaren har samlat nya krafter för att slå tillbaks. :)

Av Linnea Dahlén - 18 november 2013 18:21

Tjaa

 fick några saker när jag fyllde år,dck rde inte bild på allt tex på tv xD och några andra saker :)


       


Sen fick jag ett objektiv till min kamera som är en D300 Canon

och så jag ett objektiv med 70-300mm innan hade jag 18-55mm


       

Av Linnea Dahlén - 16 november 2013 17:20

Då har man firat farmor på 80 års dagen och snart är det dags att träffa Stella :D sjukt länge sen jag träffade henne, saknar dig min lille tok

Av Linnea Dahlén - 15 november 2013 19:51

Efter en stressig dag med skola, besök och träning på gymmet är det äntligen dags att andas o mysa lite vid brasan:)

Ovido - Quiz & Flashcards