deduintevisste

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Linnea Dahlén - 7 november 2013 00:33

Älskar dig Mikael Klasson ?
Det har gått sex månader tillsammans och jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner. Från den sommaren då vi träffades för första gången tills idag... helt ofattbart, du är de bästa som någonsin har hänt mig.?Du är verkligen ljuset som lyser upp min dag och min styrka varje dag. Mikael per helge klasson jag är så jävla glad överatt jag träffade dig den dagen.. tänk om vi inte hade sätts den dagen, då kanske vi inte hade varit tillsammans idag. Du är den finaste som finns? Ibland undrar jag för mig själv om du är en ängel utan vingar som koll hit till jorden och hittade mig. Tänk om du aldrig hittade mig.. då kanske mitt liv fortfarande skulle vara i en ända röra, eller?? Du lyckades väcka mig ur allt kaos... tack för att jag har dig! :* och tack för att du alltid lyckas stå ut med mig..jo jag vet att det inte är de lättaste men du stannar ändå kvar. Tack gud för att du skickade ner den finaste ängeln till mig här på jorden.. tack som fan??
Saknar dig så otroligt mycket men snart är du hos mig igen?
Du är den enda som kan få mig att le utan någon orsak.. du är den ända som kan läss av mig direkt bara om jag skriver något till svar? vi har varit med om kaos men vi håller ändå ihop vad som än händer. . Okej? ?

Ovido - Quiz & Flashcards