deduintevisste

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linnea Dahlén - 9 oktober 2014 23:44

Shit!!

Kan man bli mer taggad än vad jag är just nu?

Om åtta dagar kommer älsklingen hit igen så jag kan få

puss o krama på honom. Såklart ska vi förmodligen hoppa lite,

sen ska jag fråga honom om han skulle vilja käka hos några jag 

känner. Några som har varit med under stort sett hela min uppväxt.

Det skulle verkligen vara sjukt kul om han ville och såkalrt om dom

har tiden. Men just de att han får lära känna dom människorna som 

står mitt hjärta närmast är nog det viktigaste för mig!! För han är

den bästa killen jag någonsin har träffat!

Gud vad jag babblar men det gör inget xD


Jag tänkte låta LÄSARNA bestämma ett vad dom tycker att jag ska skriva

om eftersom jag har helt slut på ideer så det slutar bara med att jag babblar 

som bara den xD tack i förhand :)

Av Linnea Dahlén - 8 oktober 2014 19:12

Vilken dag.. först försover man ser så att man får de jävligt bråttom, sen så krånglar
tåget påvägen mot stockholm.. men jag fick i alla fall träffa min älskade bror och sen prata med min finaste älskling :D Åååh saknar han så sjukt mycket:( Men nästa vecka så får jag äntligen träffa mitt hjärta!<3 bästa som finns och jag taggar upp till 100000!! :D
Kommer förmodligen inte träffa min fina bror när jag fyller år så fick en prisent i för skott xD thanks bror<3

Av Linnea Dahlén - 7 oktober 2014 20:05

Men seriöst denna dagen har fan gått skit!

Först vaknar man med värsta söta o underbara smset från

älsklingen innan man får damp på några i klassen för att

dom larva sig så förjävligt barnsligt.. aah jo tills rektorn kom xD

sen så fick man kommentaren att man inte kunde spela ett jävla hor 

spel på mobilen för att jag tydligen skulle inte förstå mig på på

grund av att jag är tjej. AAH MEN FUCK YOU BITCH! dock sa personen

att den skämtade bara. Men seriöst man säger fan inte så! Vi kan lika mycket

som er killar!!

Men dagen slutade bra tillsut för jag fick höra min älsklings röst och Erica

kom förbi för hon skulle hjälpa mig med mina ögonbryn och med kläder tills imorrn.

Thanks bbe :*

Av Linnea Dahlén - 5 oktober 2014 19:23

idag åkte älsklingen hem och så passade vi på att åka till min kusin som klippte mig och sen så färgade jag håret när jag kom hem :D

Av Linnea Dahlén - 1 oktober 2014 17:07

Idag fyller min älskade mor 46år gammal! Är så sjukt stolt över dig min fina mor:* <3 vi fixade ett fint välkommnande till dig med lite bubbel med familjen<3

Ovido - Quiz & Flashcards