deduintevisste

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnea Dahlén - 10 oktober 2013 23:53

Är alla helt störda eller? Man låter idioter som våldtog en tjej gåmen man tvingar Ibbe dra hem till sitt fucking hemland där han inte känner någon, moget av er.Ni fattar väl att han kanske inte kommer att överleva där? Han har ingen släkt där (förmodligen en mor om hon fortfarande lever) och han kan inte språket... är ni helt från vättet? Här är en länk med alla namn som stödjer Ibbes utvisning och tycker att de är orättvist

Http:/namninsamling.se/index.php?.=2&nid=8105

Av Linnea Dahlén - 8 oktober 2013 23:33

Hela dagen gick då ut på att se på filmer och såklart sätter man på "jag saknar sig" som då är känd för att få folk gråta... mjo ni kan nog lista ut hur de slutade för mig xD
Ärligt talat sist jag grät så där mycket var när jag såg "älska mig" ... that was my day

Av Linnea Dahlén - 5 oktober 2013 23:02

Olik med en lampa och nära en säng..resultatet blev så här

Av Linnea Dahlén - 5 oktober 2013 13:49

Här kommer dagens outfit till mammas fest ikväll:)<3

Läder byxor- H&M
Kavaj- Kappahl
Skjorta- H&M

Av Linnea Dahlén - 3 oktober 2013 12:39

Känner att jag måste lära mig göra döskallar så dags att träna? ;)

Av Linnea Dahlén - 3 oktober 2013 11:37

Jaha idag ska min lilla bebis åka o kolla sin tas:( hoppas de går bra?

Av Linnea Dahlén - 3 oktober 2013 11:35

Ibland blir man förvånad efter man gjort ett test och läraren frågar om man mår dåligt och man bara sitter där och fattar naddddaaa...xD whuuuut???

Av Linnea Dahlén - 2 oktober 2013 20:03

Ovido - Quiz & Flashcards