deduintevisste

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnea Dahlén - 22 oktober 2013 23:41

Av Linnea Dahlén - 20 oktober 2013 21:42

Sällskap under natten utav Daisy

Av Linnea Dahlén - 20 oktober 2013 01:24

Såg black Beauty idag då man såg ut såhär...

Efter denna film (otecknade)

Av Linnea Dahlén - 20 oktober 2013 01:17

Toppen dag med dem finaste då vi fikade och käkade middag tillsammans, men nu hoppas jag bara att jag får sova i lugn och ro inatt :D <3

Av Linnea Dahlén - 17 oktober 2013 23:54

Woho dags att taga att få träffa tjej gänget på lördag då vi ska käka o ha de trevligt och imorgon ska jag fota höst bider då saga är model för dag :D
Sen på måndag får manäntligen träffa min älskling igen:') var as länge sen ju:*?

Av Linnea Dahlén - 13 oktober 2013 19:28

Efter en en sväng förbi farbror och middag med pappa och syrran så

är det nog dags att sätta sig ner och ta det lugnt, Förmodligen ta egen förlorad

sömn vem vet :) Men ska slå mig ner på golvet och dunka lite musik så bye :)

Av Linnea Dahlén - 12 oktober 2013 00:25

 Tjoo bros :D

nämen allvar kommer döda alla svenskar snart men.. nä..

Jag har redan pratat lite om Ibbe men inte så mycket eftersom jag inte

vet hela bakgrunden men vill ändå kunna hjälpa honom, och kunna få honom

att kunna stanna kvar i sverige där han faktiskt hör hemma. Så här är en bild

om han och hans vänner som faktiskt kämpar mot utvisningen på allvar!! :o

 

Om det hade varit min kompis som skulle skickas iväg helt random så skulle jag få spun och

göra allt jag bara kunde för att hjälpa han/hon.



Ovido - Quiz & Flashcards