deduintevisste

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Linnea Dahlén - 23 september 2014 16:26

Jag äslakar verkligen att hitta riktigt gammla låtar

som man lyssnade på när man var liten... :') 


Av Linnea Dahlén - 23 september 2014 14:43

Äntligen hittade man en old phone hemma som man kunde ha tills

man har fixat en ny som jag förhoppningsvis kommer göra idag eller

imorgon. Men denna dag har varit helt okej men lite kall där emot,

men en sak jag blev så himla förvånad över idag som faktiskt gjorde mig

lite arg. Vi spelade amrekansk fotboll på idrotten idag och hade delat upp 

oss i lag då man får höra '' gå på bollen så mycket du kan för dem kommer

inte försöka ta den när du håller i bollen.''

Men lilla vännen, är det bara för att jag är tjej? Jag kan säga så här. Taklar

du mig så kommer jag takla dig med så kom inte hit och säg något sånt -.'

 


Ovido - Quiz & Flashcards